OTELÇİLİKDƏ ÜSTÜNLÜKƏR VƏ RİSKLƏR

Otelçilik sahəsində uğurlu biznes quran insanlar otelçilikdə “hər şey daxildir” sistemindən imtina etmək niyyətində deyillər.Bəs bu sistemin nə kimi üstünlüyü və

riskləri var?

Mütəxəssilərin fikrincə “all inclusive” yəni hər şey daxildir sistemi həm turistlərə, həm də otellərə xeyir edir.

 “İstənilən otel bu sistemin müxtəlif variantlarını tətbiq edə bilər. “All inclusive” daha çox ailəli turistlərə sərf edir. Turistlər əvvəlcədən öz xərclərini bilir və planlarını bu səpkidə qurur. Qədul edən tərəfdə öz xərclərinin bilir və klientlərə vəd etdiyi xidməti göstərir”. 

Mütəxəssilərin sözlərinə əsasən  “all inclusive” sistemində otellər üçün mövcud olan müəyyən var.

“Xərclərin hesablanması turun satıldığı vaxtdan klientlərin otelə gəlməsi zamanına kimi dəyişə bilər, komunal xərclər, vergilər, nəqliyyat xidmətləri, ərzaq qiymətləri qalxa bilər ki, bu da qəbul edən tərəf üçün müəyyən itkilərə gətirib çıxara bilər. Lakin bu risklər yalnız mehmanxana biznesinə aiddir və turistlərin cibinə deyməməlidir”.